איטום גגות ביריעות ביטומניות

לשריין ולחזק את הגג לשנים ארוכות

שריון גגות נגד נזילות עם איטום גגות ביריעות ביטומניות

האם הגג שלך דולף באופן כרוני לאחר סערות? האם תיקונים ועוד תיקונים אינם מספקים הגנה מתמשכת? תפסיק לבזבז זמן וכסף על תיקונים לטווח קצר.

השקיעו עכשיו בביצוע איטום גגות ביריעות ביטומניות איטום מקיף והיפרדו מנזילות לתמיד. יריעות ביטומניות, בנויות לעמוד בעשרות שנים של קרני UV קשות, תנועה רגלית, תנודות עונתיות ומזג אוויר קיצוני, איטום גגות ביריעות ביטומניות נחשבים לחומרי איטום הגג המובחרים לשימוש מקצועי לתוצאות קבועות.

איטום גגות ביריעות ביטומניות במקום בו חומרי איטום סטנדרטיים אינם יכולים להתאים

לא אחת ניסו להחליף איטום גגות ביריעות ביטומניות עם פולימרים שונים, תרכובות וחומרי איטום נוזליים אשר נראים כמו פתרונות מהירים במחיר סביר. עם זאת, חוסר הגמישות והדירוג הכימי שלהם הופכים את הכישלון באיטום לבלתי נמנע. כאשר גגות מתרחבים, מתכווצים ונסדקים עקב שינויי מזג אוויר וטמפרטורות, אפילו חומרי איטום קשיחים נסדקים ונפרדים. לאחר שנוצרים סדקים, חלחול המים והתפוררות הגג מקבלים תאוצה.

איטום גגות ביריעות ביטומניות מצטיינות במקום שבו חומרי איטום אחרים נכשלים. היריעות מורכבות מליבות מחוזקות יציבות המוקפות בתרכובת ביטומן ניתנות לגימור בהתאמה מושלמת לצרכים, עמידה בפני הידרדרות עקב בליה, תנועה והשפעות של מזג האוויר. הגמישות שלהם מאפשרת התאמה לכל צורת גג או זווית תוך שמירה על מחסום בלתי חדיר לנוזלים.

WhatsApp Image 2023-11-05 at 14.43.30_147a3457
ליצירת קשר וייעוץ חינם
השאירו פרטים

    Screenshot_7

    השגת הגנה מושלמת רק באמצעות איטום גגות ביריעות ביטומניות מקצועי

    אפילו איטום גגות ביריעות ביטומניות מהחומר הטוב ביותר לא יכולות להגן על הגג שלכם ללא הדבקה ואיטום נאותים. מומלץ מאוד להזמין קבלן איטום גגות מקצועי בעל מוניטין. יש להם את המומחיות לטפל בכל היבטי ההתקנה לתוצאות מתמשכות.

    התהליך של איטום גגות ביריעות ביטומניות מתחיל בניקוי יסודי של משטח הגג כדי למקסם את הדבקת היריעות. גלילים ביטומניים מחוממים עם מבערים כדי לרכך ולהמיס את שכבת הביטומן הדביקה לפני הפריסה וההידוק על הגג. כל התפרים (החיבורים בין היריעות) מרותכים עם מבער כדי ליצור אטימה אטומה לאוויר ולמים. לבסוף, קצוות, חיבורים ובליטות בגג מחוזקים בהתאם למפרטי היצרן כדי למנוע פגיעות באיטום.

    עם יישום מקצועי ומקיף, איטום גגות ביריעות ביטומניות יוצרות מגן משוריין גמיש בהתאמה אישית לכל קו המתאר של הגג.

    איטום גגות ביריעות ביטומניות מציעות הגנה משופרת

    עבור סביבות קשות במיוחד או תוחלת חיים מקסימלית, איטום גגות ביריעות ביטומניות משלבות אמצעי הגנה נוספים.

    הטכניקה הפופולרית של קירוי בנוי (BUR) משלבת ​​מספר רב של רצועות יריעות ביטומניות חופפות לעמידות נוספת בפני פגיעה. ציפוי משטח הגג בצבע מחזיר אור גם מגביר את העמידות תוך הפחתת ספיגת החום.

    חיזוק בד או רשת בין השכבות של היריעות הביטומניות מונע קרעים ודקירות מתנועה מתחת לגג או פגיעות של פסולת. עם המערכת הביטומנית הנכונה, הגג שלך נשאר אטום לאורך עשרות שנים ועמיד בכל מזג אוויר שיקרה.

    Screenshot_16